Scopul nostru
Existăm pentru glorificarea lui Dumnezeu.
CUM NE ÎNDEPLINIM ACEST SCOP?
„pe oricine este chemat după Numele Meu și pe care l-am creat pentru gloria Mea, pe care l-am întocmit și l-am făcut.”
(Isaia 43:7)

Ucenicul se închină, nu doar prin muzică, ci prin orice gând, acțiune și sentiment.

Ucenicul este cel care caută să-l implice pe Cristos, în viața sa, de zi cu zi.

Ucenicul este cel care sacrifică din timpul, efortul și resursele lui, pentru Gloria lui Cristos.
CE CREDEM
SCRIPTURA
DUMNEZEU TRIUNIC
DUMNEZEU TATĂL
DUMNEZEU FIUL
DUMNEZEU DUHUL SFÂNT
OMENIREA
MÂNTUIREA
Noi credem că Domnul Isus Cristos este Mântuitorul profețit și pregătit de Dumnezeu înainte de întemeierea lumii. El a trăit fără păcat, dar a murit pentru păcatele noastre, în conformitate cu Scriptura (1 Corinteni 15:3), ca ispășire în locul nostru. Mântuirea se găsește în nimeni altul decât în El, Isus Cristos (Faptele Apostolilor 4:12).
Moartea lui Isus Cristos pe cruce a fost plata unică și completă pentru păcatele întregii omeniri, satisfăcând pe deplin mânia dreaptă a lui Dumnezeu, pentru fiecare persoană care se întoarce de la păcat, prin pocăință și credință, și își pune încrederea în Cristos. La mântuire, fiecare persoană devine o creație nouă prin Duhul Sfânt, fiind declarată neprihănită înaintea lui Dumnezeu, pe baza meritelor lui Cristos, și devine un copil al lui Dumnezeu (Efeseni 1:5).
Credinciosul adevărat poate avea siguranța mântuirii condiționată de perseverența lui continua, în ascultare și iubire pentru Isus Cristos, cu o viață dornică de a slăvi pe Dumnezeu, până la sfârșitul vieții (Romani 8:37-39; 2 Corinteni 5:21; 1 Corinteni 12:13). ). Un credincios autentic va urmări prin continua creștere, un mod de viață asemenea Domnului Isus Cristos (Galateni 4:19), depărtându-se de păcat și aducând roade vizibile, în viața de zi cu zi (Romani 13:13-14, Galateni 5:22-24, 1 Ioan 2:6).
Dar dacă credinciosul se leapădă de credință sau ajunge să trăiască deliberat în păcat, renunțând la relația lui cu Dumnezeu, deși nimeni nu-i poate judeca mântuirea, decât Dumnezeu, biserica nu-i poate oferi siguranța mântuirii, ci mai degrabă avertizare și ajutor pastoral, în a reveni pe calea credinței și pocăinței, în relație cu Dumnezeu.
BISERICA
Noi credem că atunci când omul alege să creadă în Domnul Isus Cristos, ca Mântuitor, credinciosul este făcut parte din Trupul lui Cristos, Biserica universală, a cărui Cap este Isus Cristos.
Scripturile poruncesc credincioșilor să se adune la nivel local, în scopul de a se dedica închinării, rugăciunii, învățăturii din Cuvânt, părtășiei, actelor de botez și comuniune, dărniciei, slujirii bisericii locale, prin dezvoltarea și utilizarea abilitaților personale și darurilor spirituale, și ieșirii în lume pentru a face ucenici (Efeseni 1:22-23; Faptele Apostolilor 2:42-46; 1 Corinteni 14:26; Matei 28:18-20).
Ori de câte ori poporul lui Dumnezeu se întâlnește cu regularitate, ascultând de această poruncă, el reprezintă expresia locală a Bisericii sub supravegherea atentă a unei pluralități de prezbiteri. Membrii bisericii trebuie să lucreze împreună în iubire și unitate, cu intenția supremă de a-L glorifica pe Dumnezeu (Efeseni 4:16). Biserica a fost câștigată în Domnul Isus, pentru Gloria unică a lui Dumnezeu (Efeseni 1:12, 14).
BOTEZUL ȘI CINA DOMNULUI
Noi credem că botezul creștin este o declarație publică a mântuirii credinciosului adult (nu copil), care se identifică în mod conștient cu Isus, în moartea, îngroparea și învierea Sa, simbolizată prin actul scufundării și al ieșirii, mai apoi, din apă.
Cina Domnului este comemorarea comunitară a credincioșilor, cu privire la moartea lui Cristos, până va reveni și trebuie să fie precedată de o autoexaminare atentă (Faptele Apostolilor 2:41, Romani 6:3-6, 1 Corinteni 11:20-29). Cina Domnului a fost instaurată de Domnul Isus și dată ucenicilor Săi, de aceea, ea este un privilegiu de cercetare duhovnicească și comuniune pentru acele persoane din biserică care au o relație vie și sănătoasă în Domnul, cât și o relație mărturisită public prin actul botezului (Matei 26:26).
MISIUNILE
Noi credem că este ținta, datoria și privilegiul fiecărui credincios și a întregii comunități locale de credincioși să-L slăvească pe Dumnezeu, răspunzând activ chemării Marii Trimiteri a lui Isus Cristos, de a face ucenici din toate neamurile (Matei 28:19-20).
Noi credem că misiunea poate avea o varietate de implicații și implicări, dar considerăm că accentul principal trebuie pus pe eforturile care duc la întemeierea, consolidarea și reproducerea de biserici fundamentate biblic, ca un cadru creat de Dumnezeu pentru integrarea și creșterea celor care au răspuns chemării lui Dumnezeu și au ales să Îl urmeze pe Isus Cristos.
Noi credem, de asemenea, că misiunea de a face ucenici include plantarea de biserici, astfel încât bisericile sunt chemate să planteze alte biserici, pentru generatiile viitoare și spre gloria lui Dumnezeu.
LUCRURILE VIITOARE
Noi credem și așteptăm întoarcerea glorioasă, vizibilă și personală a Domnului Isus Cristos. Speranța revenirii Sale are impact vital asupra vieții personale, a slujirii, și a misiunii credinciosului (1 Tesaloniceni 4:13-18).
Noi credem în învierea trupească atât a celui mântuit, cât și a celui nemântuit. Cel nemântuit va fi înviat pentru judecată și va experimenta mânia veșnică în iad, locul pregătit de Dumnezeu pentru Satan și demonii lui. Cel mântuit va fi înviat pentru bucuria veșnică, într-un cer nou și un pământ nou, în prezența glorioasă a lui Dumnezeu (Faptele Apostolilor 1:3, 9; Evrei 7:25-26).
BĂTĂLIA SPIRITUALĂ
Sfânta Scriptură arată clar, că lumea în care noi trăim are atât o dimensiune fizică, materială, cât și una spirituală. Mai mult, Biserica lui Cristos, aflată în istorie, se postează între două domenii spirituale majore: lucrarea, influența și domeniul lui Dumnezeu, dar și lucrarea, influența și domeniul lui Satan (Matei 4:8-9, Efeseni 2:2, Apocalipsa 2:13).
Misiunea creștină implică întoarcerea oamenilor de sub influența Satanei, la Dumnezeu (Faptele Apostolilor 26:18). Biserica este în cunoștință de planurile lui Satan (2 Corinteni 2:11), care implică atacurile, sub diferite forme, în vederea distrugerii persoanelor și comunităților credincioase (1 Petru 5:8, Ioan 13:2).
Noi credem că Satan, prin forțele sale, poate lua în stăpânire sau poate influența persoane. Credincioșii sunt chemați să fie conștienți de lucrarea celui rău și a forțelor sale, iar în situațiile în care se cere, să lupte potrivit cu metodele și mijloacele lăsate de Dumnezeu (Efeseni 6:11-12).
DARURILE DUHULUI SFÂNT
Noi credem în lucrarea directă și plenară a Duhului Sfânt în Biserica Locală. Duhul Sfânt este agentul divin activ care produce și aplică mântuirea în viața individului (Ioan 14:16-17, 16:7-13), fiind responsabil direct în creșterea și maturizarea credinciosului (Romani 8:13, 1 Petru 1:2). Totodată, Duhul Sfânt este agentul divin active, care produce unitatea și zidirea în viața Bisericii (Efeseni 4:3, Filipeni 2:1).
O formă evidentă prin care Duhul Sfânt lucrează în Biserică sunt darurile Duhului Sfânt (1 Corinteni 12, Romani 12, Efeseni 4, 1 Petru 4) primite în urma botezului cu Duhul Sfânt. Darurile Duhului Sfânt sunt primite de credincioșii autentici, nu după preferințele lor, ci conform cu voia Duhului și potrivit cu planul Lui, pentru slujirea altora, din Biserică și nu a persoanei proprii (Romani 8:4-8, 1 Corinteni 12:7, 11).
Noi suntem deschiși pentru exercitarea darurilor în Biserică, dar în mod biblic și cu precauție, în felul în care acestea sunt administrate, pentru a asigura cu adevărat zidirea, și nu afectarea Bisericii.